רדיו ללא הפסקה
רדיו ללא הפסקה
האזנה לשידור החי
עכשיו בשידור
ד"ר מאיה רוזמן
שישי ב-12:00
facebook gplus twitter whatsupp קוד הטמע באתר אחר
1636

במזל דגים

פינת המיתוס: מה הערך התזונתי של דגים?


האם דגים מתאימים יותר לדיאטה מעוף ובקר?

"רבים שעושים דיאטה חושבים שעדיף לאכול דג. לא בהכרח. ברוב הדגים אומנם יש בין 2% ל-5% שומן עם כ-150 קלוריות ב-100 גרם, אבל זה דומה למה שיש בעוף ודומה גן למה שיש ברוב החלקים של הבקר. אז אין הבדל אם אוכלים דג או חזה עוף או אפילו סטייק סינטה או פילה בזמן הדיאטה. צריך לשים לב לכך שיש דגים כמו סלמון ומקרל אטלנטי, שמכילים 200 קלוריות ל-100 גרם, שזה יותר מעוף וכבר יותר דומה למה שיש באנטרקוט, שזה החלק הזמן של הבקר. במנה של 200 גרם סלמון יש 400 קלוריות שזה כבר לא מעט. לגבי הטונה בזמן דיאטה. בקופסת טונה במין יש בערך 100 קלוריות ובטונה בזמן כמעט כפול. גם יש שם הרבה פחות אומגה 3."

17/03/2017