רדיו ללא הפסקה
רדיו ללא הפסקה
האזנה לשידור החי
עכשיו בשידור

פשטידת בצל

משום מה, ובאופן לא ברור, בחוברת המתכונים שבה הובא המתכון הבא, היה כתוב 'פשטידה שבנות אוהבות' • ובכן, גם בנים מוזמנים לנסות • מתכון לשבת


כמדי שבוע, הציגה ד"ר מאיה רוזמן מתכון דיאטטי ובריא, והפעם: את המתכון הבא השיגה הדוקטור מדודתה בת ה־95.5. ולמרות שחששה שהפשטידה כוללת בתוכה לא מעט קלוריות, רוזמן הופתעה לגלות שההפך הוא הנכון. "דודה שלי אוכלת בריא מאוד", סיפרה, "והפשטידה מתאימה גם בזמן דיאטה".

  

מרכיבים: (10 מנות)

  • 4 בצלים
  • 2 ביצים
  • 1/2 כוס מים
  • 1/3 כוס שמן זית
  • כוס קמח כוסמין מלא
  • כפית אבקת אפייה
  • תבלינים

  

אופן ההכנה:

1. קוצצים את הבצלים.

2. מוסיפים את כל החומרים.

3. מערבבים.

4. שוטחים על תבנית משומנת.

5. אופים במשך 30 דקות בחום של 180 מעלות. 

  

ד"ר רוזמן ממליצה: "בכל מנת פשטידה יש כ־120 קלוריות, כך שיחד עם סלט גדול אפשר לאכול את הפשטידה בכל תפריט דיאטה - גם בצהריים כמנת חלבון". 

   

12/07/2019
הישארו מעודכנים

פשטידת בצל של הדודה אסתר
פשטידת בצל של הדודה אסתר