סיון כהן

"עד שלא התערבתם, החברה התנהלה באופן מבזה"

דניאל שניידר בסך הכל רצה לקבל את התנור שהזמין - לאחר עיכובים, סינונים ויחס מבזה מהחברה נדהם לגלות גם שקיבל מוצר שבור לחלוטין • סיפר לסיון

דניאל שניידר רכש תנור מחברת 'מיניליין'. לאחר שלקח חופש מהעבודה וציפה לקבל את המוצר בזמן הנקוב, מיהר לגלות שהמוביל אפילו לא קרוב להגיע. יחס מבזה מהמוקדנית בחברה, התעלמות וסינון לשיחותיו היו המדיניות כלפי כל תלונה של שניידר, עד הרגע שצוות התוכנית התערב.


מחברת מיניליין נמסר: התנצלנו בפני הלקוח והחלפנו לו את התנור בתנור חדש שהותקן על ידי טכנאי בחברה שווידא ואישר את תקינות המוצר. כמו כן, פיצינו את הלקוח באחריות ושירות ללא עלות למשך שנתיים

16/08/2018

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


"עד שלא התערבתם, החברה התנהלה באופן מבזה"
"עד שלא התערבתם, החברה התנהלה באופן מבזה"  |  צילום אילוסטרציה: Ingram Image
Paris