איפה הכסף
עם ענת דוידוב

פרסום חברתי

אחרי 'הפייק ניוז' חברות הפרסום והתקשורת מגלות סולידריות חברתית ומובילות קמפיינים למען הציבור • ואיפה ישראל בתוך כל זה?

בעידן ה'פייק ניוז' אנחנו נתקלים בחוסר אמון של הציבור בגורמי ממסד ובתקשורת. בו בזמן אנו נתקלים בגישה חדשה של שוק הפרסום שהצליח להמציא את עצמו מחדש ופיתח מעורבות חברתית רבה יותר, לכן אנחנו רואים יותר ויותר מותגים גדולים לוקחים חלק בשינוי חברתית, ואף מובילים קמפיינים למען החברה והסביבה. רון שלי, שותף מנהל בקבוצת דב, הביא פרטים נוספים בנושא. בהמשך: כיצד ישראל משתלבת בטרנד העולמי הבולט?

03/12/2018

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


צילום אילוסטרציה: Ingram Image
Paris