איפה הכסף
עם ענת דוידוב

"אין פתרונות טובים לקנייה במובייל"

משתמשים באתרי האינטרנט של רשתות הקמעונאות? פלטפורמת סופראפ עשויה להיות פתרון עבורכם • מתי זה מגיע לארץ? • מנהל פעילות החברה בישראל עם הפרטים


מנהל פעילות חברת סופר-אפ, עומר חימי, שוחח עם ענת דוידוב ב-103fm על הייחודיות של החברה שלו לעומת חברות הקניות הגדולות ברשת והצביע על ההבדל בין רכישה מקוונת בנייד לעומת המחשב האישי.

"יותר ויותר אנשים עושים קניות מקוונות ONLINE מתוך נוחות", מספר חימי. "האבולוציה התחילה את התהליך במחשב ושוכפלה למכשיר הנייד. הדור הצעיר של שנת 2019 עוברים להשתמש בנייד כמעט לכל פעולה שהם רוצים לבצע. זו פלטפורמה שונה ממה שעשינו ב-SUPERUP. קצת קשה לגרום לפעולות שעושים על מסך גדול לעשות גם במסך הקטן. גדול התמונות, דרך הניווט ופעולת הרכישה הופכת למסורבלת יותר. לכן הרבה מאוד התנועה באתרי הקניות מתבצעת בטלפון הנייד אך הליך הרכישה מתבצע בעיקרו דווקא דרך המחשב הביתי. זה מה ש-SUPERUP באה לפתור.

"היום סל קניות ממוצע של סופר אינטרנטי לוקח כחצי שעה עד ארבעים דקות עד הגעה לרכישה. המערכת שלנו מסוגלת לעשות את אותה קנייה של אותם המוצרים בחמש דקות באמצעות חיפוש קולי, אפשרות ניווט מתאימות יותר למכשיר הסלולרי ועוד. כשאני ואת נחפש שנינו חלב כל אחד יקבל תוצאה שונה כי המערכת שלנו יודעת לזהות את הרגלי הקנייה של כל משתמש ולהגיש את המוצר המתאים ביותר לצרכן. במידה נפתח בדיאטה ונרכוש מוצרים דלי קלוריות המערכת תדע לאתר לנו גם חלב דל קלוריות. הפלטפורמה עוד לא עלתה בארץ. היא עתידה לעלות אצל קמעונאי מזון גדול בארץ. עוד תשמעו על זה".

עריכה: איתמר זיגלמן

 

14/01/2019

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


אילוסטרציה
אילוסטרציה  |  צילום אילוסטרציה: Ingram Image
Paris