סיון כהן

מה עוזרת לי 'טעות סופר' כשכבר יצאתי לחופשה?

תבע את חברת אופיר טורס, לאחר שגילה כי בפועל לא הייתה התאמה בין פרטי ההזמנה של החופשה לבין התנאים בשטח


יצאתם לטיול וגיליתם שהתנאים אינם תואמים את ההזמנה? האם מקור אי ההתאמה היא טעות סופר בלבד? בנימין אלגבי, שתבע את חברת אופיר טורס, לאחר שגילה כי בפועל לא הייתה התאמה בין פרטי ההזמנה לבין התנאים בהם נתקל כשיצא לחופשה, סיפר על בדיקה שערך לאחר המקרה: "בדקתי טיול עתידי ועל אותו הטיול שום פרט לא השתנה". עוד שיתף כי בתביעה הוא זכה ב-1000 שקל, אולם: "אמרתי לשופטת שאני מוותר על הכסף ושנערער על כך".

גדעון אוקו הביא את תגובת חברת אופיר טורס: "בחוברת הטיולים המקורית שהודפסה אכן נרשם שהמשתתפים ילונו בשני בתי מלון. כדי ליעל את הטיול הוחלט שהלינה תהיה במשך כל הטיול במלון אחד. לצערנו המידע על השינוי לא התקבל על ידי חלק מעובדי המשרדים ולא הובא לידיעתם. המידע הועבר לידיעת המשתתפים בטיול עוד טרם יצאו לדרך, והם יכולים היו לבטל את השתתפותם. חברת אופיר טורס קבלה את החלטת בית המשפט והצ'קים על סך 1000 ₪ כפי שפסקה השופטת מוכנים, כולל למתלונן.

24/01/2019

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


צילום אילוסטרציה: Ingram Image
Paris