מועדון ארוחת הבוקר
עם שי גולדשטיין ולאה לב

מזון מעובד שמים בצד? גם פרסום בסגנון גרוע

עטרה בילר בביקורת על קמפיין ההסברה 'אפשריבריא': "אין שם רגע אחד של אותנטיות, הפרסומת לא עושה את העבודה"


כמדי שבוע, שוחחו שי גולדשטיין ולאה לב עם אשת השיווק והפרסום עטרה בילר, והפעם: קמפיין ההסברה 'אפשריבריא' בנושא אוכל מעובד. עד כמה הוא יעיל? עטרה: "זה מרגיש לי כבר כמו טייק 1000 של הילדים, שאומרים 'טוב נו, יאללה, בואו ניקח את זה'". שי דווקא חשב אחרת: "זה עשוי גרוע אבל המסר כל כך טוב". 

25/02/2019
הישארו מעודכנים

צילום אילוסטרציה: Ingram Image