רדיו ללא הפסקה
רדיו ללא הפסקה
האזנה לשידור החי
עכשיו בשידור
איפה הכסף
עם ענת דוידוב

מחוץ לקופסא

ליימן שליסל, אחת מיבואניות המזון הגדולות, יצאה בקמפיין גרילה באמצעות שלטי בחירות וסלוגנים • אמיר מצא, מנהל תחום בחברה: "ניצלנו את התקופה"


ליימן שליסל, אחת מיבואניות המזון הגדולות, יצאה בקמפיין גרילה באמצעות שלטי בחירות וסלוגנים על מרפסות של בתים בת"א. אמיר מצא, מנהל תחום בליימן שליסל: "חשבנו להשתמש בתקופה הזאת בשיח הזה ולהביא את המותגים שלנו. יצרנו סוג של קמפיין שהוא חשיבה מחוץ לקופסא". 

07/04/2019
הישארו מעודכנים

חשיבה מחוץ לקופסא
חשיבה מחוץ לקופסא  |  צילום אילוסטרציה: Ingram Image