איפה הכסף
עם ענת דוידוב

מחוץ לקופסא

ליימן שליסל, אחת מיבואניות המזון הגדולות, יצאה בקמפיין גרילה באמצעות שלטי בחירות וסלוגנים • אמיר מצא, מנהל תחום בחברה: "ניצלנו את התקופה"


ליימן שליסל, אחת מיבואניות המזון הגדולות, יצאה בקמפיין גרילה באמצעות שלטי בחירות וסלוגנים על מרפסות של בתים בת"א. אמיר מצא, מנהל תחום בליימן שליסל: "חשבנו להשתמש בתקופה הזאת בשיח הזה ולהביא את המותגים שלנו. יצרנו סוג של קמפיין שהוא חשיבה מחוץ לקופסא". 

07/04/2019
הישארו מעודכנים

חשיבה מחוץ לקופסא
חשיבה מחוץ לקופסא  |  צילום אילוסטרציה: Ingram Image