למרות החששות הרבים מנגיסת אמזון בפעילות הקניונים בישראל חברות אחזקת הקניונים שיפרו את הרווח הנקי ברבעון הראשון לשנת 2019. האם מדובר בתעלומה? ואיך המצב האמיתי בשוק האופנה הישראלי?
"לא צריך להיות גאון בשביל לדעת מאיפה הירדה המשמעותית הגיעה, ובגלל חודש אפריל, תקופת החגים ויום השבתון הדוחות לא מדייקים את המצב", אמר מוטי אביקיסר, מנהל רשתות אופנה פרימיום. בהמשך התייחס לשוק האונליין בישראל וענה על השאלה מדוע רשתות האופנה נמצאות בקריסה. בהמשך עלתה לשידור שני מוזס ('גלובס') והביעה את דעתה על הנושא וניתחה את מצב רשתות האופנה בישראל.