"כשעלינו למטוס בנתב"ג, נאמר לנו שיש בעיה טכנית כך שישבנו במטוס 4 שעות - מבלי יכולת לצאת ממנו, וחיכינו שהתקלה תתוקן", סיפרה ניב סניר, אחת מ־36 נוסעי הטיסה (שהשתבשה) לריגה. "אחרי שהמראנו, אמרו לנו שהמטוס נוחת בסופיה כי שעות צוות האוויר נגמרו". המסע המתיש לא נגמר שם: "מסופיה היינו צריכים לטוס לריגה, אבל גם שם מצאנו את עצמנו כלואים 3 שעות במטוס שהתקלקל".
עורך הדין רון סולן, המייצג את 36 הנוסעים, הסביר: "במקרים כאלה, חברת התעופה חייבת לשאול את הנוסעים אם הם מעוניינים להמריא בטיסה החלופית, ולתת לנוסעים את האופציה לסרב ולקבל את כספם בחזרה. בטיסה לריגה זה לא נעשה".