שלטי חוצות, קמפיינים ברשתות החברתיות, סרטוני תעמולה, הודעות לניידים ומה לא: בבחירות הקודמות הפוליטיקאים התחרו על תשומת לב הבוחר ועשו זאת בכל דרך אפשרית. הפעם נראה כי המצב קצת שונה וכולם הורידו הילוך.
יאיר מרטון, יועץ תקשורת ואסטרטגיה, הסביר למה הרבה מהפוליטיקאים יושבים (עדיין) בשקט: "נקלענו לסיטואציה לא פשוטה. בהיבט הכלכלי - המפלגות הקטנות סובלות כי הן במצב שרק סיימו מערכת בחירות, השקיעו הרבה כספים ואנרגיות ובקושי עברו את אחוז החסימה.
"בכחול לבן, למשל, מבינים שאחוז ההצבעה יהיה נמוך כי לאנשים נמאס", הוסיף. "בפעם הקודמת השיח היה אלים ולכן יכול להיום שאם ניכנס למערכת מסויימת שוב, נתיש את האזרחים שגם כך מותשים".