בהרבה מקרים אנו נתקלים במצב שבו הילד שלנו רוצה מאוד לקנות ממתקים וחטיפים. האם הגבלת הפרסום על מוצרים אלה יכולה לעזור?
ד"ר צחי גרוסמן, מזכ"ל האיגוד הישראלי לרפואת ילדים, טען בתוכנית 'איפה הכסף' ב־fm103 כי "אנחנו יודעים שברגע שיש פרסומים, יש רכישה במינון לא נכון של מזון לא בריא, שגורמת להשמנה יתרה של ילדים ולסוכרת אצל מתבגרים. אין ספק שהעלייה הזאת בסוכרת היא חלק ממגיפת ההשמנה. זו תופעה ישירה שלה - ואם לא רוצים שזה יעבור לילדינו חייבים לעצור את זה".