אילה חסון

"הליכוד וישראל ביתנו - העיקריות שמשקיעות בקול הרוסי"

מדען בכיר בחברת 'אימפרבה', שבמסגרתה נערך מחקר לגבי מידת הפרסום של המפלגות, הסביר את התוצאות שהתקבלו


איציק מנטין, מדען בכיר בחברת 'אימפרבה', שבמסגרתה נערך מחקר על מידת הפרסום של המפלגות למגזרים השונים, הביא את תוצאותיו בדגש על התנהלות המפלגות ברשתות החברתיות כלפי המגזר הרוסי. מדוע 62% מהחשיפות במגזר הפוליטי הופנו לגברים? מנטין: "כשאת בונה קמפיין בסופו של דבר את רוצה להשפיע גם על הנשים".

07/08/2019

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


אילה חסון
אילה חסון
Paris