נתיב פלוס מאפשר לאלה שמחליטים בנסיעות משותפות לנסוע בנתיב מהיר, לשאר הנהגים זה הפך לניסוי לא מוצלח במיוחד, ומי שנוסע בכביש החוף בבוקר מגדיל את זמן הנסיעה שלו בזמן רב.
מנהל אגף תכנון תחבורתי במשרד התחבורה, שי קדם, מנסה להסביר מדוע במשרד התחבורה הלכו על הפרויקט הזה: "אנחנו נמצאים בחמל בכל בוקר ובוקר, כדי לראות מה קורה, אנחנו מקווים שבקרוב המציאות תתאזן אנחנו נראה מהם המדדים שיוצאים לנו מהפרויקט הזה. קשה לקבוע תאריך מוחלט לדד ליין, אבל לא מדובר על יותר משבועות או חודשים ספורים", ציין.