אם גם אתם ראיתם את אופציית שליחת הגיפים ברחבי הרשתות החברתיות שלכם, הכינו את עצמכם לעליית מדרגה; חברת 'פייסבוק' קנתה ב-400 מיליון דולר את חברת 'גיפי' המספקת שירותי בחירת גיפים - סרטונים משעשעים של מספר שניות. מאחורי הרכישה עומד רצונה של פייסבוק לקבל גישה למאגרי המידע של 'גיפי'.
לצד השמחה על שיתוף הפעולה המרענן, תהו גולשים רבים ברחבי הרשת, האם מעתה והלאה יוכלו להשתמש בשירות הגיפים גם באפליקציות מתחרות, וחשוב יותר - האם 'פייסבוק' תוכל לעקוב אחריהם כעת, לאחר הרכישה השנויה במחלוקת.
רן בר זיק, מומחה לאבטחת מידע, שוחח עם אראל סג"ל והסביר את פשר הקנייה של 'פייסבוק' את 'גיפי'.