בהלת הקניות

החג והסגר שאיתו גרמו לעומסים ברשתות השיווק • מיטל אזולאי מ'יוחננוף' ורמי לוי התייחסו לעומס • "קונים הכל, הרשת נערכה לספק את כל המלאי מהכול"


ראש השנה והחגים זו התקופה הכי עמוסה ברשתות השיווק, ההכרזה על הסגר שבא איתו גרמה לכך שאנשים פוקדים את הסופרים ומעמיסים מכל טוב, יותר מבדרך כלל. מיטל אזולאי סגנית מנהל סניף ברשת יוחננוף ורמי לוי בעלי רשת השיווק 'שיווק השקמה' שוחחו עם גולן יוכפז וענת דוידוב 

מיטל: "כבר מהגל הקודם הרגשתי שמשהו קורה, הייתה בלימה, נכנס גם הגל השני וגם החג יחד, זה פשוט חגיגה. כמויות של אנשים עגלות מלאות, את רואה אשנשים לא מפחדים כולם עומדים בקופות כולם עומדים בתור, אנחנו שומרים על ההנחיות. מרחק של שני מטר, ואנחנו עוברים בין הלקוחות ומקפידים על מסכות". 

בהמשך עלה לשידור רמי לוי וסיפר על העומס ברשת השיווק שלו, "קלטנו יותר עובדים כדי לעמוד בעומס על המשלוחים שמגיעים מהאתר", אך לדבריו זה לא פשוט למצוא עובדים חדשים, למרות האבטלה הגדולה, "למרות שיש מיליון מובטלים קשה להשיג עובדים". 

בהמשך התייחס רמי לוי לפרסום כי ועדת המכסות במשרד הכלכלה הטילה סנקציות על רשתות שהתחייבו לעמוד במחיר נמוך למוצרי ייבוא מסויימים, אך המחיר לא הגיע לצרכן: "משרד הכלכלה לא עושה את העבודה שלו נאמנה זה לא נכון, כל מילה היא שקר, אנחנו נוכיח את זה בכל מקום ומקום", התרעם. 

15/09/2020

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


הבהלה לקניות
הבהלה לקניות  |  צילום: שרעיה דיאמנט/ פלאש 90
Paris