איפה הכסף
עם ענת דוידוב

קנייה חכמה

ד"ר גיא הוכמן (המרכז הבינתחומי) הסביר על הכלים שאמורים להניע אותנו לקנות באתרים השונים • "כדאי לקבוע תוכנית מראש ולא לחרוג"


ראש התוכנית לכלכלה התנהגותית ד"ר גיא הוכמן (המרכז הבינתחומי): "יש לבתי עסק כל מני טכניקות שעוזרות להם לתפוס אותנו. משתמשים בנורמה חברתית כדי ליצור צרכנות". בהמשך מנה מספר טיפים כיצד להיזהר מקניות מיותרות.

04/11/2020

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


צילום: Ingram Images
Paris