איפה הכסף
עם ענת דוידוב

שינויים בהרגלי הצריכה

גיל רוזן: "היום, מעל 40% משתמשים בפייסבוק בכדי לחפש מידע ולא להעלות תמונות"


ענת דוידוב שוחחה עם סמנכ"ל השיווק בבזק בעקבות דו"ח מצב האינטרנט בישראל לשנת 2017: "40% מהנוער חווה שיימינג"

דו"ח מצב האינטרנט בישראל לשנת 2017 נחשף היום ובו נתונים מרתקים: כ-30% מהורים מושיבים תינוק מתחת לגיל שנה מול מסך דיגיטלי, עלייה של כמעט 100% בצפייה בסדרות דרך הסמארטפון ולמרות זאת 72% מהנוער חושבים שמערכת החינוך לא מספקת מיומנות טובה באמצעים הטכנולוגיים והדיגיטליים וכי 40% מהנוער חווה או מכיר מישהו שחווה שיימינג. על ממצאים סיפר סמנכ"ל השיווק בבזק, גיל רוזן: "הכותרת מבחינתי שרכבת הדיגיטל דוהרת לישראל ומשנה הכל מקצה לקצה. לפי דעתי הכל משתנה, מאיך שאנחנו מגדלים את הילדים שלנו, דרך זה שהילדים חווים שיימינג, בוגרים חוששים מסייבר ועוד. אני חושב שאי אפשר לנסות להחזיר את הגלגל לאחור, הילדים של היום יותר מודעים ומחוברים מאי פעם, אי אפשר יהיה לנסות לחנך אותם בקופסא סגורה".

על הסכנות של השיווק באינטרנט טען: "אלו החיים היום, בזק לא רק מסתכלת מהצד אלא פעילה בנושא מאד, יש לנו אחריות בעקבות התשתית שלנו, אנחנו פועלים למנוע התקפות וחוסמים גישה לאתרים מסוימים.הסיבה שבזק יותר יקרה מהמתחרות היא כי חלה עליה רגולציה, אחרת מזמן היינו מורידים מחירים. הבית החכם שלנו לדוגמא יכול לספק עבור המשתמש ביטחון וגם לייף-סטייל".

"פייסבוק עברה שינוי" הוסיף סמנכ"ל בזק: "אנשים הפסיקו להיכנס לפייסבוק על מנת להתחבר לחברים ולשוחח עמם והחלו להעלות לקרוא חדשות, לשתף סרטונים ולצבור צפיות".

לסיום התייחס סמנכ"ל בזק לעלייה המחודשת של הרדיו על גבי האינטרנט וטען: "אני חושב שזה מדהים כיצד המדיה המוסרתית חזרה דרך האינרטנט בהאזנה בלייב או בהאזנה מאוחרת דרך הפודקאסט. על פי הנתונים אנחנו רואים עלייה בהאזנות, גם אני מאזין מידי ערב לפני השינה לפודקאסטים".

 

עריכה: איתמר זיגלמן

 

27/11/2017

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


פייסבוק
פייסבוק  |  (צילום: JUSTIN TALLIS - AFP)
Paris