רבקה מיכאלי

באה לשבת | שישי ב-15:00

מדי שישי בצהריים, בשעות הקסומות ביותר בשבוע, רבקה מיכאלי האישה והאגדה מגישה תוכנית אישית ומשוחחת עם אורחים שונים לשיחות בנושאי פוליטיקה, ספרות, תרבות, ילדים ועוד. הכול על מנת לקבל את השבת באווירה הנכונה והמתאימה ביותר. רבקה משוחחת עם אמנים מתחומים מגוונים שמגיעים להתראיין ביראת כבוד אצל 'המלכה האם', ונהנים מכל רגע. עונג שבת, קצת לפני שבת.

  1. יום שישי
    12.04.24
    -
  2. יום שישי
    05.04.24
    +
  3. יום שישי
    29.03.24
    +
  4. יום שישי
    22.03.24
    +
  5. יום שישי
    15.03.24
    +
עוד קטעים

 צרו קשר עם רבקה מיכאלי

יש לנו מה להגיד על רבקה מיכאלי:

כמעט כל חייה עוסקת רבקה מיכאלי בתקשורת ובבידור. במהלך עשייתה השכילה לגעת באבני הדרך שמהן נבנתה התרבות הישראלית על גוניה השונים. היא הייתה שם - כשדרנית רדיו, שחקנית תיאטרון, קולנוע וטלוויזיה, וכמנחת טקסים, תכניות ופסטיבלים שונים - ויצרה לעצמה מעמד בלתי־מעורער של הגברת מספר אחת של הבידור הישראלי.

כבר בשנת 1952, בהיותה בת 14 בלבד, החלה לשדר ברדיו במסגרת שידורי הילדים של קול ישראל. במשך כמה שנים ברציפות הייתה המנחה הקבועה של פסטיבל הזמר, עד שהפכה למזוהה עם המופע - ואפילו הנחתה את פסטיבל הזמר המזרחי.

בשנות ה־80 ביססה מיכאלי את מעמדה גם בתור מנחת תוכניות הבידור המרכזיות בטלוויזיה. תחילה הנחתה את התוכנית 'סיבה למסיבה' ואחר כך את 'סופשבוע' - כולן בערוץ הראשון. מיכאלי אף הגישה פינות משעשעות במסגרת התוכנית המיתולוגית 'זהו זה' בטלוויזיה החינוכית, והנחתה תקופה מסוימת את התוכנית 'מסיבת גן'. בערוץ 2 הנחתה בין השאר את תכנית הבידור 'בליינד דייט' ואת תוכנית הבוקר של קשת.

כיום, מלבד תוכניתה ב־103fm, מוסיפה מיכאלי להופיע בתיאטרון, בקולנוע, בסדרות שונות בטלוויזיה ועוד. אין לה רגע דל.