103FM
103FM
האזנה לשידור החי
עכשיו בשידור

דנה רון מזהירה את הדור הצעיר מריאליטי

פליטת 'האח הגדול', שמנחה ב'קשת' את התכנית החדשה 'החברים של דנה' העוסקת בביצה, מבהירה למה תכניות מציאות הן לא לכל אחד: "צריך לקחת בחשבון שרוב הזמן יוצאים רע כי כשנמצאים בתנאי לחץ ותחרות אנשים אף פעם לא במיטבם"


אפרת קורמן

דנה רון, פליטת 'האח הגדול' ומגישת טלוויזיה סיפרה בתכניתה של איריס קול על הפרויקט החדש שלה - 'החברים של דנה'.

דנה רוןהתכנית עוסקת בביצת הבידור המקומית: "להבדיל מתכניות כמו של גיא פינס ו'חדשות הבידור', המביאות חדשות וסיפורים, אצלי, בכל תכנית, אביא חבר מפורסם אחר ואנחנו נדבר על כל מה שכותבים עליו ועל חבריו, במדורי הבידור".

לכל המפורסמים יש מה להגיד: "לכל מי שעובד בביצת הבידור יש חברים. אם כותבים עלי או על אחד מחבריי אז יש לי מה להגיד ולא כצד ג', שרק מדווח על ידיעות".

בתכנית יש פינה שנקראת "עושים כבוד": "התעשייה תמיד מפרגנת לכוכבים העכשוויים ואני חושבת שלאמנים שעיצבו את התרבות הישראלית, מגיע מקום של כבוד. במסגרת הפינה הזו, ניגע בציוני דרך במהלך הקריירה שלהם ונראה איפה הם היום, מה הם עושים ואיפה הם מופיעים. זה מגיע להם".

פינה נוספת בתכנית היא "ביקור בית": "במסגרת הפינה הזו אני נכנסת לבתים של מפורסמים, לא כדי להציץ להם בחדר האמבטיה או בחדר השינה, אלא כי בטריטוריה הפרטית יותר נוח לשתף בכל מיני דברים שמפורסמים לא היו אומרים באולפן. כדי להשיג מרואיינים אני לא שולחת תחקירנים כי תמיד יסרבו להם. הכתבת מיקי לוין ואני מתקשרות למרואיינים כי זה חייב להיות על בסיס קשר אישי".

התכנית עוקבת אחרי המפורסמים ה"מטוקבקים" ביותר ברשת, לרוב הם כוכבי הריאליטי. לדעתה של רון, אנשים לא מבינים שלפעמים הולכים לריאליטי לא רק כדי להתפרסם אלא גם לשם החוויה: "כשאדם מגיע לתכנית ריאליטי הוא לא חייב להשתלב בתעשייה. אני הלכתי לאח הגדול כי רציתי קצת שקט מהבית והילדים. לא כולם רוצים להיות מפורסמים, עדיף רק בני 40 שרוצים לשבור שגרה".

 

רון הזהירה את הדור הצעיר שהולך לריאליטי: "אתם נכנסים למקום שאין לכם שליטה עליו, לא במהלך התכנית ולא אחרי שהיא מסתיימת. צריך לקחת בחשבון שרוב הזמן יוצאים רע כי כשנמצאים בתנאי לחץ ותחרות, אנשים אף פעם לא במיטבם".

צריך לזכור להישאר בני אדם ולא לעשות "דאווינים" למצלמה: "היום, בעונות המתקדמות יותר, אנשים מאוד מודעים למצלמה וגורמים לעצמם נזק כי חשוב להם לספק את הסחורה. הם הבינו שמריבות מעוררות עניין, אבל זה לא ככה - זה רק מעורר בוז. חוסר אותנטיות אפשר לזהות מקילומטר".

28/01/2014
הישארו מעודכנים