אמיתי זיו מעיתון 'דה מרקר' שוחח עם גבי גזית בתוכניתו על האפשרויות החדשות לצפייה בטלוויזיה: "אנחנו מציעים לצרכן לצאת מאזור הנוחות"
כתב 'דה מרקר', אמיתי זיו, התייחס למגוון הפתרונות הזולים האפשריים לחבילות ערוצים לצפייה בטלוויזיה וטען: "הצרכן הישראלי הוא מאד שמרן. בתדמית הוא צרכן שלא אוהב להיות פראייר אבל הוא מחזיק טלפון קווי שהוא לא משתמש בו יחד עם 2 מנויים ל'הוט' ו'יס' עבור תכנים שהוא לא צופה בהם. בעבר השוק היה דאופוליסטי ועכשיו יש מגוון פתרונות ומגוון מחירים לכל סוג של צופה. באמצעות השירותים החדשים אין לנו צורך לפנות לשוק הפיראטי, אפשר לשלם סכומים הוגנים בארץ על תוכן במקום לגנוב אותו".
על השירות החדש של פרטנר TV סיפר: "השירות החדש יעלה בחודש הקרוב היא חבילה המתאימה לישראלי. ערוצי התאגיד, ערוץ 22, ערוץ 10 יחד עם ערוצי הילדים הפופולאריים, ערוצי הספורט הפופולאריים וזה מספיק ל-80% מהציבור בישראל. על השירות של סלקום TV סיפר: "השירות של סלקום מציע גם ערוצי HBO, ערוצי ספורט פרימיום בתוספת תשלום. ערוצי עידן פלוס הינם בחינם וכוללים גם כן בחבילות סלקום ופרטנר. מלבדם קיים השירות של NETFLIX בישראל שעולה כ-8 דולר בחודש ובמקביל אליו את השירות של AMAZON שעושה כ-6 דולר בחודש".
עוד הוסיף: "הסקרים מראים שבפועל הישראלים צופים ב-17 ערוצים בממוצע. יש כאלו שמעדיפים לצפות בכל החבילות שיש להוט ויס להציע ויש כאלה שלא. לאלו שלא, יש אפשרות כעת לחבילות ערוצים מצומצמות יותר.. יש מגוון אפשרויות וחוויות המשתמש היא זהה. בחלקן גם מציעים את פונקציות ההקלטה והצפייה בנייד ובטאבלט. אני קורא לצרכן לצאת מאזור הנוחות שלו ולהשוות מחירים".
עריכה: איתמר זיגלמן