משעל, דרור רפאל וספי עובדיה שוחחו בתוכניתם עם יו"ר איגוד מהנדסי מבנים וגשרים ופראמדיק מד"א יוסי חלבי שהגיע לאחר שקרס גשר קוקה קולה על משאית בכביש 4: "למרות החיזוק שעבר הגשר הוא לא עמד בעומס"
אמש (ב') גשר 'קוקה קולה' בכביש 4 קרס כתוצאה ממשאית שנתקעה בו. רק לאחר שעות ארוכות חולץ הנהג ללא רוח חיים. יוסי חבבי, פראמדיק מד"א שהגיע ראשון לזירה סיפר על האירוע: "אכן הגענו מהראשונים יחד עם כוחות משטרת ישראל ומכבי האש. למרות שהתוצאה היא קשה זה היה יכול להיות יותר גרוע. בדקות הראשונות הייתה המולה גדולה ופקק תנועה ארוך. הגשר כולו היה על המשאית. בנקודת זמן הזו עסקנו להרחיק את כל הסובבים מחשש לקריסה משנית. לא הייתה לנו יכולת להגיע למשאית ולא היה לנו תקשורת עם הלכוד עד שהגשר הורם והיה לנו ברור שאין סכנה לכוחותינו. היה מידע אדם נוסף כלוא במשאית אך באירועים כאלו מתקבל שהוא לא תמיד מדויק".
רז מור, מהנדס גשרים התייחס למבנה הגשר: "אף גשר לא מיועד לספיגת פגיעת משאית ב-90 קמ"ש. הגשר לא היה אמור ליפול אם הוא עומד בדרישות התקינה המודרנית. הגשר תוכנן לפני כ-30 שנה ולכן אינו עומד בתקן. מבנה אמור לעמוד בדרישות התקינה במועד הקמתו, מעת לעת חברת נתיבי ישראל בודקת גשרים בעייתיים. אותו הגשר אף חוזק לפני מספר שנים ומטפלים בו עד כמה שאפשר. מדובר בתאונת דרכים של כלי רכב שהמנוף בו חרג מהתקן ובלט מעבר למעטפת המותרת על פי חוק".
כשנשאל האם בכל פעם שרכב יתנגש בגשר הוא יתמוטט השיב: "גשרים מתוכננים לספוג מהלומה בסדר גודל מסוים. אם מטוס ייכנס בגשר אין סיכוי שהוא יעמוד בו. יש עומסים שהגשרים עומדים בהם ולמרות החיזוק שעבר הגשר הוא לא עמד בעומס".
עריכה: איתמר זיגלמן