סיון כהן

"עיקלו לי את החשבון בלי שום הודעה מראש"

שרי גילתה כי 'הוט' עיקלו לה את החשבון בגלל חיובים מלפני שנתיים שאין להם סיבה


סיוון כהן שוחחה בתוכניתה עם שרי שגילתה כי חברת 'הוט' עיקלה את חשבונה בבנק ללא סיבה: "טענו שמדובר על חוב מבית אבי בו אני כבר לא חיה כעשר שנים"

בוקר אחד גילתה שרי כי עיקלו את חשבונה בשל חיובים שאין להם שום סיבה וכעת היא נותרה אובדת עצות. על השתלשלות האירועים סיפרה שרי: "הייתי מחוברת לחברה כחמש שנים, שנתיים לאחר שהתחברתי פנה אליי עורך דין בטענה כי צברתי חוב ולא מסרו לי פרטים נוספים. לפתע גיליתי שהחברה עיקלה לי את החשבון וקיבלתי הודעה מבנק שהחשבון שלי מעוקל. כשהתחלתי לברר את המקרה הסתבר שחסמו אותי בגלל חוב שלא קיים. כשפניתי אליהם בהסברים וביקשתי שישלחו לי חשבונות ומסמכים טענו בפניי שמדובר על חוב מבית אבי בו אני כבר לא חיה כעשר שנים. טענו שהחזקתי בשני מנויים במקביל בעוד שבפועל החזקתי במנוי אחד ואף קבעו שאני מחזיקה בעסקת טריפל למרות שחייתי בדירה קטנה ללא טלפון ואינטרנט, את הממירים שהיו ברשותי החזרתי לחברה עוד בשנת 2013. נעלו אותי מכל כיוון ולאחר שהחשבון שלי עוקל לא יכולתי להמשיך.

סיוון כהן הציגה את תגובת 'הוט' לפרשה: "הוט טוענים בתגובה כי מדובר בלקוחה המחזיקה בשני חובות פתוחים בשנת 2012, כרטיס האשראי שלה בוטל בשנת 2013 ולכן החוב נותר פתוח. כל ניסיון שלהם ליצור קשר עם הלקוחה לא צלח". "הם שקרנים!", השיבה שרי בזעם: "זה פשוט לא נכון. אני ניסיתי ליצור עם החברה קשר פעמים רבות בנושא אפילו הקלטתי את השיחות. לא נעלמתי ויש לי הוכחות לכך. אני מקווה שהחברה תפסיק לשקר ולרמות אזרחים תמימים".

 

עריכה: איתמר זיגלמן

14/12/2017

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


Paris