ענת דוידוב שוחחה עם מנכ"ל איקאה ישראל בעקבות הקמת סניף חדש של הרשת בבאר שבע: "ישנם בוגרים רבים מעל גיל 24 שעדיין גרים בבית הוריהם. בנינו את הדגמים שלנו בהתאם לכך"
איקאה חנכה בהשקעה של 100 מיליון דולר חנות רביעית בבאר שבע. האם יש לה סיכוי להצליח בעת בה רשתות גדולות נסגרות? מנכ"ל החברה הסביר את ההחלטה: "החנות תפתח לקהל הרחב בשבוע הבא. תרבות הקנייה עוברת אבולוציה, אנשים אוהבים לחוש ולגעת בחומר ובשלב הזה הלקוח יוכל לרכוש מוצרים מהבית אך גם יוכל תמיד לפנות לחנות ולחוש את החומר כחוויה לכל המשפחה".
"בנינו חנות של 22 אלף מטרים תוך בתכנון יעיל וקפדני והצלחנו לכלול את כל חדרי התצוגה של הרשת עם כל סוגי ריהוט הבית. בסקרים שבצענו בבאר שבע מצאנו כי 40% מהתושבים הם משפחות עם ילדים וכי ישנם בוגרים רבים מעל גיל 24 שעדיין נותרים בבית הוריהם. בנינו את הדגמים שלנו בהתאם לכך. אנחנו ערוכים ומוכנים".
ענת דוידוב התייחסה לדבריו: "כשהיינו צעירים ונפתחה החנות הראשונה בנתניה המחירים היו זולים מאוד וגם הסחורה הייתה בהתאם. מה המצב כיום?". המנכ"ל השיב לה: "אנחנו הורדנו 18% מהמחירים הריאליים בחברה. אני לא מכיר אדם שקנה מיטת איקאה לשנה אחת בלבד. אני כן מכיר לא מעט אנשים שעברו עם הרהוט שלהם מאיקאה לדירות אחרות. בנוסף לכך למרב המוצרים שלנו יש אחריות. מרכז השירות שלנו כאן כדי לעזור עד לכדי תיקון והחלפה בעת הצורך".
עריכה: איתמר זיגלמן