רדיו ללא הפסקה
רדיו ללא הפסקה
האזנה לשידור החי
עכשיו בשידור
סיון כהן

להתנתק מחברות הסלולר: איך עושים את זה נכון?

היועמ"ש להגנת הצרכן: "ברגע שהצרכן מבקש החוזה אמור לפקוע לאחר שלושה ימי עסקים"

מתי לאחרונה ניסיתם להתנתק מחברת הסלולר שלכם, האם זה באמת הצליח כמו שחשבתם? חנה טירי וינשטוק, היועצת המשפטית של הרשות להגנת הצרכן הביאה לנו את כל הפרטים על חוק ההתנתקות, וגם: אילו פרטים יש לשמור לאחר בקשת הניתוק מהחברה?

05/07/2018
הישארו מעודכנים

אילוסטרציה
אילוסטרציה  |  צילום אילוסטרציה: Ingram Image