ברהנו וגלעד שוחחו בתוכניתם ב-103fm עם כתב הפלילים אלי סניור ('ynet') ועם קצין בילוש ביחב"ל סנ"צ בדימוס טל פקרביץ' על בן כהן שכמעט וחוסל פעם נוספת והניסיון של עבריינים למגן את רכביהם: "מי שנסע בעבר בשירות הצבאי ברכב ממוגן יודע כמה הרכבים הללו מסוכנים".
העבריין בן כהן שרד כבר כמה ניסיונות חיסול. האחרון שבהם התרחש רק ביום ראשון האחרון, כשרוכבי קטנוע אלמונים ירו לעבר רכבו שהיה בכיכר המדינה. כהן ניצל משום שלא היה ברכב. חוקרי המשטרה וגורמים בעולם התחתון מאמינים שאותם גורמים ימשיכו לנסות לחסל את כהן עד שיצליח - או עד שיחוסל בעצמו. עקב החשש לחייו ברהנו טגניה וגלעד שלמור דנו עם סנ"צ בדימוס טל פקרביץ' על תופעת מיגון רכבים של עבריינים: "החוק קובע שלמגן רכב במדינת ישראל הוא דבר שאסור לעשות, כדי למגן רכב צריך אישור של משרד ראש הממשלה והמשרד לביטחון פנים כשהכל צריך להיות בהסכמה. מיגון רכב הוא דבר שמאוד מעניין את המדינה. יש לכך השלכות. תעבורתית משקלו של הרכב כבד יותר על הכביש. מי שנסע בעבר בשירות הצבאי ברכב ממוגן יודע כמה הרכבים הללו מסוכנים וכמה הם נוהגים להתקלקל. בפן הפלילי זה גם בעייתי. תארו לכם שאדם שרוצה לבצע שוד ינהג ברכב ממוגן. כיצד המשטרה תוכל לעצור אותו?"
כתב הפלילים אלי סניור (ynet) הצטרף והוסיף לדבריו: "זה נכון שעל פי חוק אסור למגן את הרכבים בשיטות שטל מכיר בעבודתו אך לעבריינים יש את השיטות שלהם כשהם תולים לוחות מתכת על החלונות ובעת הצורך מסירים אותן. הבעיה היא שרבים מהעבריינים לא מחזיקים ברכבים אישיים אלא ברכב שכור שאותו קשה יותר למגן".
כשנשאל על הפשיטה הראשונה שביצע ביחב"ל על רכב ממוגן בישראל סיפר: "בזמנו זיהינו את התנועה של ארגוני פשע והעבריינים ברכבים ממוגנים ופעלנו בשני מישורים. שינינו את החקיקה והתקנות כדי שניתן יהיה להוריד אותם מהכביש מבלי שעורך דין כלשהו יחזיר אותם והחרמנו פיזית את המכוניות שנעו בצורה חופשית ברחבי המדינה. משפחת אבוטבול הייתה ראשונה בישראל שהחרמנו לה את הרכב הממוגן".
עריכה: איתמר זיגלמן