סיון כהן

התנהלות במייל מורכבת מידי עבור חברת החשמל?

סיון על תגובת חברת החשמל: "אני לא יודעת מה יותר הזוי, המקרה עצמו או תגובת החברה"

חננאל, סיפר שכאשר עבר דירה דאג שהדייר החדש יעביר את הפרטים על שמו, ולמרות שהדייר שלח מייל כפי הנדרש, גילה חננאל לאחר חודשיים שהשם לא הוחלף ובניסיון להבין את פשר הטעות נתקל בביורוקרטיה ושירות לא מספק מול חברת החשמל: "למרות שעברו ממערכת של פקסים למיילים, עדיין צריך להתקשר לוודא שהוא הגיע". סיון הקריאה את תגובת נציגת חברת החשמל.

01/11/2018

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


Paris