מועדון ארוחת הבוקר
עם שי גולדשטיין ולאה לב

Been there done that

סופגניה היא סופגניה היא סופגניה? לא ברולדין • אשת הפרסום והשיווק עטרה בילר לא מבינה למה ברולדין חוזרים פעם אחר פעם על אותו קמפיין סופגניות

בפתחו של חג החנוכה, או בעצם - חג הסופגניות המוגזמות של רולדין, שוחחו שי ולאה עם עטרה בילר, אשת פרסום ושיווק, שטענה כי את הפרסומת של המותג ראינו כבר בלא מעט קמפיינים אחרים; האם הגיע הזמן להחליף משרד פרסום? כנראה שכן. רולדין - יש לכם שנה שלמה לתקן.

03/12/2018

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


מה שכן, זה מאוד מגרה.
מה שכן, זה מאוד מגרה.  |  צילום: נתי שוחט/פלאש90
Paris