עוד אקזיט מוצלח: מנכ"ל חברת דיינאמיק יילד שוחח עם ענת דוידוב ב-103fm על המכירה של החברה לרשת מקדונלד'ס העולמית והסביר מדוע בחרה החברה האמריקאית לרכוש דווקא אותם.
"אנחנו חברת טכנולוגיה ישראלית בת שבע שנים. חברת סטראט אפ עם 200 עובדים. מאה מהם בישראל ובונה פרסונליזציה. כשאנחנו מגיעים לאתר, אפליקציה או חנות מזון, אם יכולנו לשכלל את העדפות הלקוח ולהציג לו את האפשריות הכי נכונות לו אנחנו נייצר חווית שימוש טובה יותר ללקוח וערך מוסף לכל מותג".
למה דווקא מקדונלד'ס צריכה אתכם. איך זה ישרת אותה?
"מקדונלד'ס היא חברה ששמה את הצרכן בראש מעיינה ומקפידה לתת לצרכנים חוויות במהלך השירות. יש להם כ-70 מיליון בני אדם שאוכלים מקדונלד'ס מידי יום. ברגע שיש לך אפשרות לרכוש את המנה שלך דרך מסך דיגיטלי יש לך אפשרות לשנות את החוויה כך שכל אחד יחווה חוויה מותאמת אישית".
זאת אומרת שאם אני אוהבת גלידה הם ידעו לזהות את זה ויאפשרו לי הנחה במחיר?
"זו דוגמא טובה".
עם איזה חברות אתם עובדים?
"אנחנו עובדים עם יותר מ-200 מותגי על כמו איקאה ואורבן אאוטפיט. חלקן שומרות על ההסכם הזה בסוד כי אנחנו מקנים להם יתרון יחסי על המתחרים".
אם אני חברה של אורבן, הם יכולים לשלוח לי התראות ולאתר אותי כלקוחה פוטנציאלית למכנסיים או מעילים?
"אנחנו לא מתעסקים בהתראות אך אם את נכנסת לאתר האמריקאי ותבחני מוצרי נשים ובמחשב אחר תבחני בגדי גברים. כשתכנסי לכל אחד מהמחשבים בפעם השנייה כבר תקבלי תוצאות מותאמות לחיפוש האחרון שלך. האתר ייראה שונה לגמרי בעקבות ההקלקות שלך".
הפעילות תישאר אצל מקדונלד'ס?
"אנחנו חברה פרטית שמקדונלד'ס קנתה אותנו. אנחנו הופכים להיות חברת בת שלה אך ממשיכים לעבודה עם כל הלקוחות שלנו כרגיל. העבודה עם החברה תהיה הרבה יותר אינטימית"
מי ייהנה מהרכישה ומהכסף?
"העובדים בישראל ובחו"ל וגם המשקיעים. יש סביבי הרבה פרצופים מאושרים לאחרונה. נשאר במקדונלד'ס עוד כמה שנים טובות, יש לנו עוד הרבה מה לעשות ובתקציבים הרבה יותר גדולים".
עריכה: איתמר זיגלמן