אילה חסון

"חברות שמשקיעות יותר בלקוח - גובות את המחיר"

על מי מוטלת האשמה למחירים המופקעים של מוצרי הצריכה בישראל? • אבי זיתן, מומחה לשיווק ולאסטרגיה, עם התשובות


אבי זיתן, מומחה לשיווק ולאסטרגיה, הביע את דעתו על הסיבה לפערי המחירים המופקעים בישראל, כפי שפורסם היום (ג') ב'דה מרקר': "החברות משקיעות בחוויה ובמותג ויכולות להרשות לעצמן לגבות פרמיה על המותג". 

23/07/2019

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


המחירים מרקיעי שחקים
המחירים מרקיעי שחקים  |  צילום: ingram Images
Paris