מה אפשר לעשות כדי לעצור את תופעת שיכחת הילדים ברכב? היבואנית הישראלית של רכבי ניסאן שלחה מסר לכל שדרני הרדיו בתוכניות הבוקר: "על כל תזכורת שלכם למאזינים, 'לא לשכוח את הילדים ברכב', אנחנו נתרום 10 ש' לארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים".
שי ולאה החליטו לעשות מעשה ולנצל את הקמפיין כמה שרק אפשר.
שרית רדין, סמנכ"לית שיווק ב'קרסו מוטורס', לא נבהלה מהבליץ (ומהשיחה המפתיעה), ואמרה: "כל הכבוד, אנחנו מוכנים לשלם הרבה. תמשיכו כל השבוע". אז אל תשכחו ילדים באוטו. ואל תשכחו ילדים באוטו.
ידיעת היום של לאה לב היא על כניסתו, הכה עדכנית, של המוסד לביטוח לאומי לפייסבוק. "מה את מצפה מארגון שרק לפני שבוע הספיק עם הפקסים?", שאל אותה שי.