המאזינה שסגרה את התוכנית היא אם לילד בן 6.5 ולילדה בת שנה. בנה הבכור מפגין יכולות לימודיות גבוהות בבית הספר, בעיקר במתמטיקה ובקריאה והבנת הנקרא, מה שהוביל את מוריו לבקש להקפיץ אותו היישר לכיתה ב'.
המאזינה חוששת כי בנה לא מוכן דיו מבחינה רגשית, חברתית ונפשית למעבר המיוחל והיא פוחדת שהוא עלול להיפגע מן המהלך, על אף השיפור העתידי ברמת הלימוד שלו. כתוצאה מן המצב, שאלה המאזינה כיצד ניתן להכין את בנה בצורה המיטבית להתחלה החדשה.
מה השיבה מיכל לשאלתה של המאזינה?