בתקופת סגר הקורונה רובנו פנינו אל הרשת על מנת להזמין מזון וחפצים שאנחנו זקוקים להם, אך לחלק מהאנשים המשלוחים התעכבו או לא הגיעו. חנה וינשטוק טירי היועצת המשפטית של הרשות להגנת הצרכן שיתפה כיצד המצב נראה מהצד שלהם: "ראינו שבתקופה האחרונה כשהתחיל המשבר והפעילות העסקית הצטמצמה מאוד, ראינו שיש עליה משמעותית ברכישות און ליין, צרכנים קנו יותר באינטרנט. הפלטפורמה הייתה פופלארית והרבה ביקשו לממש אותה", שיתפה וסיפרה על מחוייבות בתי העסק, "ברגע שאתה עושה עסקאות און ליין בית העסק צריך לאפשר מהכיוון השני להחזיר את המוצר ללא תלות בחנות הפיזית, יש לנו עשרות תלונות כאלה, וממשיכות להגיע תלונות בחלק מהמקרים שהחנויות הפיזיות נפתחו יש קושי לצרכנים לממש את זכות הביטול", שיתפה.
בהמשך עלה לשידור שי בלו שרכש כיסא ברשת ידועה אך לא קיבל אישור לעסקה שעשה והמוצר התעכב ולא הגיע רק לאחר שלטענתו איים בתביעה ולאחר 15 ימי עסקים שבהם המתין לכיסא: "הייתה עלייה בביקוש, תנאיי המשלוח השתנו אך הפרסום נותר כפי שהיה", שיתף.