פרופ' יורם לס

"לא נתקלתי בשירות כזה בשום מקום בארץ"

המאזין ביקש לשבח את עבודתה של הרכבת: "אני לקוי ראייה, בכל פעם שאני מזמין נסיעה יוצא לקראתי דייל ומסייע לי לעלות ולרדת"


באמצע התוכנית שבה דובר על הקורונה או על המהומה עם הדגל הלבנוני, עלה מאזין אחד לשידור וביקש להפיץ משהו טוב. המאזין שהוא כבד ראיה, סיפר על שירות שהוא מקבל מרכבת ישראל וביקש לשבח את העוסקים במלאכה, "לאחרונה גיליתי שירות נפלא לנכים וכבדי ראיה, אני רוצה לספר גם כדי לשבח, וגם כדי להודיע לאחרים. השירות הנפלא הוא ברכבת ישראל, והיא פתחה לי את הארץ לנסוע בה לאורכה ולרוחבה, מבלי שאני צריך לראות דבר. כשאני מגיע עם המונית לרכבת, יוצא לקראתי דייל, לוקח אותי לרכבת, מושיב אותי בכיסא. אם יש רכבת שאני צריך להחליף באמצע, עולה דייל מחליף איתי רכבת וכשאני יוצא החוצה, עולה דייל ומלווה אותי עד למונית. כל השירות הזה אדיב מאוד, אני עושה אותה בדרך ממוחשבת, התהליך הוא ממוסד ברכבת, ואני לא נתקלתי בשירות כזה בשום מקום בארץ. עזרה כזאת ממוסדת ושירות נפלא שנפתח בפני שאני יכול לנסוע לכל מקום שאני רוצה, צריך פשוט להתקשר לרכבת 5770* שלוחה 2", אמר ושיבח. 

האמור באייטם זה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד.
06/08/2020

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


רכבת ישראל
רכבת ישראל  |  צילום: נטע יערי/103fm
Paris