הצרכן יאיר ביצע רכישת נעלי נייק ב־10 ש"ח באינטרנט: "אחרי שביצעתי את ההזמנה ראיתי שלא קיבלתי אישור הזמנה. יום לאחר מכן התקשרו אליי ואמרו לי שחלה טעות בפרסום - הסבירו לי שנעלי נייק ב־10 שקלים זה לא ריאלי והם נאלצים לבטל את ההזמנה באופן חד צדדי".
הדס יעקבסון מרידור, יועצת משפטית במועצה לצרכנות, התייחסה: "בעולם הדיגיטלי יש המון מקומות לטעויות, לפעמים בורחת נקודה. העניין המשפטי תלוי בהרבה דברים - הייתי מעבירה פנייה לבית העסק".