"הייתי בטראומה"

הסטנדאפיסט גיא הוכמן נעצר בדובאי אחרי שצילם בתוך קניון, סיפר על שארע: "מהר מאוד הבנתי שזה לא הולך להידרדר לנעמה יששכר"

הקומיקאי גיא הוכמן הוזמן להופיע בדובאי מול 30 מחברי ההנהלה הבכירה של חברת 'סקידיל'. ההתרגשות הרבה בעקבות הטיסה הפכה לחשש כבד כאשר עוכב הוכמן בתחנת משטרה בדובאי; זאת לאחר שצילם תמונה במקום בו חל איסור לצלם. הוכמן שוחח עם בן כספית וינון מגל ב-103fm וסיפר על האירוע הטראומטי.

גיא הוכמן התייחס למעצרו בדובאי, וטען כי: "זה יכול לקרות לכל אחד". הוא הסביר: "העניין הוא שם שאתה לא יכול לצלם במצלמה מקצועית גם בתקשורת. מעבר לזה שבאתי להופיע שם, הקומיקאי הראשון שהופיע על אדמת דובאי, אז צילמתי סדרה. הבאתי צלם ושם הם חשדו. הגענו לקניון 'דובאי מול', קניון ענק. קצת פחות אהבו את העניין הזה, ליוו אותנו לתחנה בתוך הקניון שזה סטארט־אפ גאוני. הייתי מעוכב שם בתחנה, בהתחלה קצת חששנו אבל מהר מאוד הבנתי שזה לא הולך להתדרדר לנעמה יששכר".

הוא הדגיש כי: "הם באמת מכבדים שם ומנסים להיות מערביים יאמר לזכותם. הוא אומר 'אדוני פה זה לא המקום שלך. תכבד את החוקים, זה לא עובד פה. אם אתה רוצה - תוציא אישור'. אם אתה עם אייפון זה בסדר, וגם לא עם סלפי סטיק כי זה נראה שמצלמים אנשים שם". הוכמן שיתף בתחושות: "אני הייתי בטראומה. ב-10:00 בבוקר אני מקבל טלפון, 'איפה גיא הוכמן'? הטלפון הכי מפחיד בעולם, בערבית. אנחנו יורדים למטה, יש 2 שוטרים בקבלה, אנחנו חולפים על פניהם, עולים על מונית לשדה תעופה, ומתפצלים - הרגשתי כמו ב'טהרן'. נכנסתי לשירותים, שקלתי לצאת עם גלבייה אבל יצאתי מהשירותים וראיתי כמה אני אשכנזי, חזרתי פנימה ויצאתי רגיל, פגשתי את כולם ומזל שזו חברה ישראלית".