חברת פלאפון, yes, ובזק בין לאומי, הכינו דוח שימושים על הרגלי הצריכה של ישראלים במהלך שנת הקורונה. דרור בהט, מ"מ סמנכ"ל שיווק בחברות פלאפון, בזק בין לאומי, וyes, סיפר על הדוח, ועל צריכת התקשורת שלנו בשנה זו, "בשנה המטורפת הזו כולנו צרכנו את שירותי התקשרות בצורה משמעותית הרבה יותר. גלישה באינטרנט עלתה ב 25 אחוז, והצפייה בטלוויזיה עלתה ב-10 אחוזים. בסגר הראשון הצפייה באקטואליה קפצה פי שתיים וחצי, ובהמשך ראינו יותר מעבר לבידור והנאה".