אפרת, אם לשני ילדים קטנים, קיבלה הודעה מחברת 'ארקיע' כי הטיסות שלה ושל ילדיה פוצלה והם טסים בשעות נפרדות. כאשר ניסתה ליצור קשר עם החברה - לא הצליחה, לא טלפונית ולא פיזית בשדה. כעת, הם מסרבים להשיב לה את כספה. ענת דוידוב שוחחה עם עו"ד הדס יעקובסון-ארידור, יועצת משפטית במועצה לצרכנות, אשר סיפרה על הבעייתיות הכללית בשינוי תנאי כרטיס הטיסה בסמוך למועד והוסיפה: "מדובר בהפרת תנאי העסקה, אנחנו מנסים ליצור קשר עם 'ארקיע' כדי שתקבל החזר מלא ופיצוי על הנזק שנגרם".