חברת אופנה קסטרו/הודיס השיקה רשת חדשה לכלי בית בשם 'קסטרו-הום' עם 15 סניפים שנפתחו ברחבי הארץ. רון רוטר, מנכ"ל החברה שוחח עם ענת דוידוב וסיפר על ההשקה החדשה, והגיב למחירים שישנם למוצרים ברשת.
"אנחנו מתחרים בכל השחקנים שנמצאים בקניונים, לגבי המחירים אני מבטיח שמבחינת האיכות והתמורה שאנחנו נותנים המחירים הם סופר אטרקטיבים. הצרכן הישראלי מוכן לשם קצת יותר ולקבל מוצר איכותי ובסטייל, אנחנו מחפשים לתת את התמורה הכי גבוהה, ולא תמיד בהכי זול".