סיון כהן

"הצרכן צריך להבין שהכוח נמצא בידיים שלו"

רמי לוי, הבעלים של 'שיווק השקמה', התייחס לעליות המחירים הצפויות אחרי החג • וסיפר כי לקראת החג "יש לחץ מאוד חזק בסניפים שלנו"


ימי החג מעוררים בכולנו את הצורך לצאת לסופרמרקטים ולמרכזי הקניות בכדי לקנות ולהתחדש לקראת החג. בו זמנית, איום יוקר המחיה מרחף מעל ראשנו. כיצד מתמודד בעלי רשת 'שיווק השקמה' רמי לוי עם ההכנות לפסח?

בשיחה עם גדעון אוקו סיפר לוי על העשייה המבורכת לטובת הצרכנים, וגם: כיצד הם יצליחו לקנות חכם?

"יש לחץ מאוד חזק בסניפים שלנו", אמר לוי והוסיף: "מאחר והיה את כל השבוע למכור, וזה לא שהחג נפל באמצע שבוע אז אתה רואה שזה יצא טוב. כל יום היו מכירות כמעט פי שתיים מיום רגיל, וזה בסדר. בדרך כלל שזה נופל באמצע השבוע קשה יותר לשרת את הצרכן, אבל הפעם הצלחנו לעשות את זה ולתת לצרכן את מה שהוא צריך".

עוד הוסיף: "אין חוסרים בכלום, יש הכול, ותמיד אני אומר לצרכן - שאם הוא יעשה את הקנייה שלו בצורה חכמה, אז הוא יצליח גם לחסוך בהרבה כסף, גם לא לקנות בכל מחיר וגם להצליח להשאיר לאחרים שגם הם יוכלו לקנות".

לגבי העלאת המחירים הצפויה אחרי פסח, אמר: "תמיד נחפש את הדרך איך להיטיב עם הצרכן, אבל איפה שאין ברירה, אז אין ברירה".

עריכה: עדן בן ארי 

14/04/2022

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


רמי לוי
רמי לוי  |  צילום: יונתן זינדל/פלאש90
Paris