סיון כהן

מה קורה ברשתות השיווק לקראת הפסח?

מעיין פרתי ('חדשות 12') עדכנה בפרטים: "השנה משהו נרגע, הרבה מאוד ישראלים טסו לחו"ל ולא קנו מזון" • וסיפרה כי המחירים צפויים לעלות אחרי החג


חג הפסח מגיע ואיתו גם ההכנות של רשתות השיווק לכך. מעיין פרתי ('חדשות 12') סיפרה: "החג הזה הוא הרבה יותר רגוע מאשר חגים קודמים", והוסיף: "אחרי שדיברנו בלי סוף על יוקר המחיה, אנשים קונים פחות". לדבריה, יש ירידה של 15% בהיקף הקניות.

בהמשך סיפרה כי חברות המזון הבהירו שאחרי החג הן יעלו מחירים. "זה קורה בגלל מחסור גדול מאוד בחומרי גלם. הידעת למשל שפח שימורים כמעט ואין להשיג?" סיפרה, והוסיפה כי "אם קופסאות השימורים יתייקרו ב־20%, נצטרך להגיד תודה".

14/04/2022

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


יש ירידה של 15% בהיקף הקניות
יש ירידה של 15% בהיקף הקניות  |  צילום: יונתן זינדל/פלאש90
Paris