מעיין אדם

"באנו לנרמל את השיח סביב גוף האישה"

23203

רבים הזדעקו מהפרסומת של חברת 'מודיבודי', המציגה את כל האמת על חיי הנשים • חן תמיר ('מודיבודי ישראל'): "שיווק יכול להביא איתו עולם טוב יותר"


במידה ועברתם מול מסך הטלוויזיה במהלך השבוע האחרון, ודאי לא הצלחתם להתעלם מהקמפיין החדש של חברת 'מודיבודי', המספקת פתרונות ספיגה לנשים במהלך הווסת. דקות אחדות לאחר עליית הפרסומת החלה הרשת לגעוש, חלק בירכו את המהלך, ואילו האחרים לא הבינו מדוע פרסומת מסוג זה צריכה להיות כה גרפית. חן תמיר, הבעלים ומייסדת מותג 'מודיבודי ישראל', הסבירה את הבחירה בהבאת המסר על ידי הפרסומת השנויה במחלוקת.

בפתח השיחה, סיפרה תמיר כי "אני מבסוטה רצח, זה פרסום מעולה, זה קמפיין מעולה ואנחנו בשמיים. איך שאנחנו עושות משהו הוא שווה ערך למה שאנחנו עושות. כמו שתהליך הייצור של המוצרים שלנו תואם את הערכים שלנו, כך גם תהליך בשיווק. זה מוצר שמיוצר בצורה הכי אקולוגית והולמת אז למה איך שאנחנו מתקשרות אותו לעולם יהיה שונה? שיווק יכול להביא איתו עולם טוב יותר, אפילו בייצוג שלו. זה מה שבאנו לעשות".

"אני חושבת שכשאת מובילת דרך ופורצת דרך חדשה תמיד יהיו אנשים שיתנגדו לזה, יעשו לך שיימינג וינסו לגרום לך להרגיש שאת לא בסדר", טענה, והבהירה: "באנו לכאן לא רק בשביל למכור תחתונים, אנחנו מוכרות שיח חדש. באנו לנרמל את הוסת ואת השיח סביב גוף האישה והנשיות בכלל. זה משהו שנשים כל כך כמהות אליו. כל מי שאמרה 'זה מגעיל' וכו', יש עשרות שכתבו לנו וברשתות כמה הן כמהות לנרמול הזה, לדימוי החדש הזה".

"מעניין שכל העולם מדבר על הצבא האדום ולא על הדוגמניות האותנטיות שלנו"

בהמשך, ביקשה מעיין אדם לדעת איזו תגובה על הפרסומת קיבלה תמיר ששבתה את ליבה, והיא השיבה: "אחת אני לא יודעת, אבל יש ז'אנרים. אני חושבת שזה נורא מעניין שכל העולם מדבר על הצבע האדום הזה, ולא על הדוגמניות המקסימות, האמיתיות והאותנטיות שלנו. כל הקמפיין הזה ובכלל, כל השיווק שלנו, תראו מודל יופי אחר. נשים כמהות לזה, הן מזדהות בזה, הן רואות את בנות דמותן מול המצלמה, מולן, ורואות חוויה שהן יכולות להזדהות איתה. זה שנשים חושבות שזה מגעיל, אני באה ושואלת - למה? למה זה מגעיל אותך?"

עוד שיתפה על רגע הנצרב לה מילדותה, שמדגיש עד כמה השיח סביב הווסת מתעסק בבושה: "גדלתי בצורה דיי רגילה וכמו מלא נערות בגיל 13־12 הרגשתי נורא מוזר עם הגוף שלי, מאוד הסתרתי את המחזור שלי. גדלתי בקנדה ואיזו מישהי העירה לי שלא עטפתי גם את התחבושת, את כיסוי הניילון. היא עשתה לי שיימינג. זה אולי הדבר היחיד שאני זוכרת".

"הקמפיין הוא לא קמפיין מכירתי"

"הקמפיין הזה הוא לא קמפיין מכירתי, גם כמה העירו לנו על זה. אני חושבת שההסברה הכי טובה קוראת מפה לאוזן ומנשים שגילו את המוצר הזה בכמה שנים האחרונות. הדבר הכי קונסיסטנטי שאנחנו שומעות זה 'ואו, שינתן לי את החיים'", סיכמה.

עריכה: שני רומנו

01/07/2022

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


מעיין אדם
מעיין אדם  |  צילום: יקיר שוקרון
Paris