בשל מעבר למועדון חברי דיגיטלי, נראה כי לקוחות רשת שופרסל לא יכולים לממש את הטבותיהם שצרבו במהלך השנים. ביניהם, גם הצרכנית שרה כץ, אשר שוחחה עם ענת דוידוב ב־103fm ושיתפה בחוויה המצערת. לשיחה הצטרפה גם עו"ד הדס יעקובסון ארידור, מנהלת רגולציה במועצה הישראלית לצרכנות, אשר הביעה את דעתה בנושא.
משופרסל נמסר בתגובה: "הרשת התריעה מבעוד מועד על המעבר למועדון הלקוחות החדש ודאגה להודיע שנה מראש על סיום התוכנית הישנה. הרשת מאפשרת ללקוחות הוותיקים להמיר את ההטבות שקיבלו בעבר לתוכנית החדשה ונותנת הדרכה טלפונית ללקוחות המבקשים להצטרף אליה. הרשת גם העבירה לגברת כץ את הכסף שצברה".