בשבוע האחרון משודרת במסכים הפרסומת החדשה והשנויה במחלוקת של קסטרו, בה רואים חלק תחתון של אישה, יושבת על רכב אדום. רמי ברגר, אב ל־3 ואסטרטג תוכן וחוויות משתמש בדיגיטל, שוחח עם איריס קול ב־103fm והביע דעתו.
"לא רואים פה את הפנים, יש פה איזו החפצה, גם מכונית אדומה היא חפץ שהוא מאוד נחשק יש פה משהו בתפיסה שמחבר בין שני חפצים של גברים", טען ברגר, והוסיף כי "היו הרבה תגובות גם ברשתות החברתיות, מצד אחד זה עצוב שאנחנו עדיין מדברים על הדברים האלה ומצד שני התגובות כן נותנות מחשבה לכך שאנחנו מתקדמים".
עוד הוסיף: "יש לי שתי בנות, אני מחנך אותן שהן חכמות, חזקות ויכולות לעשות כל מה שהן רוצות ולבן שלי אני מסביר איך להתנהל עם נשים, מה מותר ומה אסור".