איפה הכסף
עם ענת דוידוב

קנו רהיטים ולא קיבלו מענה

למערכת התוכנית הגיעו תלונות על אתר 'שקדייה וגן - ריהוט לבית ולגן' שמוכר רהיטים • לקוחה: "ביקשתי לבטל את העסקה ודיברו אליי בצורה מבזה"


תלונות שונות על אתר בשם 'שקדייה וגן - ריהוט לבית וגן' שמוכר רהיטים דרך הרשת הגיעו למערכת 'איפה הכסף'. נועה גלר שרכשה ספה מהאתר, שוחחה עם ליאת רון ואריה מליניאק ב־103fm, וסיפרה: "הזמנתי ריהוט, הם טרגטו אותי ופניתי אליהם והכול הלך טוב ויפה, והם יודעים לענות בדיוק את כל התשובות".

לטענת גלר, ביום הרכישה שהיה בחודש יוני, אמרו לה שהיא חייבת לשלם, למרות שההזמנה צפויה הייתה להגיע רק בתחילת ספטמבר. "היו להם כל מיני תירוצים, שאני אעשה את זה בהעברה בנקאית, והם אמרו לי שזה פשוט סט אחרון, אז אני חייבת לקנות את זה מהר, אחרת פשוט לא יישאר", סיפרה. 

לדבריה, "מאותו יום, במשך חודש וחצי, פניתי אליהם משהו כמו 8-7 פעמים בבקשה לקבל חשבונית מס או איזושהי אסמכתה, כל פעם היו תירוצים". עוד אמרה: "כשהתקשרתי ונעניתי בשפה תת רמה והרימו עליי קול וניתקו לי את השיחה בפרצוף, אז הבנתי שמשהו שם לא בסדר". גלר המשיכה ואמרה: "אמרו לי שאם אני רוצה לבטל את העסקה, אני צריכה לספוג קנס שהוא הרבה מעבר לנהלי ביטול עסקה".

לאחר מכן, סיפרה: "ביקשתי עוד פעם לבטל את העסקה וסורבתי".

"מרחו אותי הרבה זמן"

בהמשך הצטרפה לשיחה לקוחה נוספת ולאא וויר, שתבעה את החברה. "קיבלתי את הסחורה, פשוט היא לא התאימה לי מבחינת גודל, ביקשתי להחליף אותה. הם מרחו אותי הרבה זמן. קודם כל אמרו לי שאין החלפה אצלם", סיפרה. לאחר שכתבה פוסט בפייסבוק על המקרה, החברה חזרה אליה, אבל יחד עם זאת, הבעיה עדיין לא נפתרה.

עורך הדין ירון לוינסון, מנכ"ל רשות ההסתדרות לרשות הצרכן, הגיב למקרה, ואמר: "לא צריכים לקנות בכל אתר, תבדקו על האתר לפני". עוד הדגיש: "גם כשאנחנו לא יודעים מראש, לקנות בתשלומים, שברגע שאוודא את הנפילה, אוכל לעצור את כל שאר התשלומים".

אתר 'שקדייה וגן - ריהוט לבית וגן' סירבו להגיב. 

21/09/2022

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


אריה מליניאק וליאת רון
אריה מליניאק וליאת רון  |  צילום: 103fm
Paris