איפה הכסף
עם ענת דוידוב

"20 אחוז מהמכירות של שופרסל כבר קורות באונליין"

תמיר בן שחר, הבעלים של חברת הייעוץ הכלכלי והשיווקי צ'מנסקי בן שחר, הסביר על הסיבות לתוכניות ההתייעלות בשופרסל ומגה-יינות ביתן


רשתות השיווק הגדולות בישראל, מגה-יינון ביתן ושופרסל הודיעו על תהליך התייעלות. תמיר בן שחר, הבעלים של חברת הייעוץ הכלכלי והשיווקי צ'מנסקי בן שחר, הסביר מהן תוכניות ההתייעלות של הרשתות הללו.

"מגה ויינון ביתן זה בעצם גוף שאלקטרה רכשו", סיפר, והוסיף כי "היקף ההשקעה בכל אחד מהסניפים הוא הרבה יותר גדול להערכתי ממה שאלקטרה ציפו". לדבריו, "מכיוון שהם לא רואים אור בקצה המנהרה, הם שמו מן ברקס". 

לגבי שופרסל, אמר: "קרו בשוק דברים חיצוניים שמשפיעים גם על שופרסל. היא מצמצמת בין השאר, כי יש לה את האונליין, כלומר זה מייתר את הצורך בחלק מהסניפים. 20 אחוז מהמכירות כבר קורות באונליין".

03/11/2022

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


למצולמים אין קשר לנאמר
למצולמים אין קשר לנאמר  |  צילום: אבי דישי/פלאש90
Paris