אודי סגל וענת דוידוב

"אם אנחנו צריכים לספוג - נספוג כדי לשרת את הצרכן"

חברת תנובה צפויה להעלות את מחירי המוצרים בכחמישה אחוזים • רמי לוי, הבעלים של רמי לוי שיווק השקמה, הבהיר: "בינתיים המחירים לא עולים"


בחברת תנובה עתידים להכניס לתוקף היום (ג') את עליית המחירים של המוצרים ברשתות השיווק בכחמישה אחוזים. האם בחברה יקבלו כתף קרה מצידן של רשתות המזון? ענת דוידוב וגדעון אוקו דנו על כך ב־103fm עם רמי לוי, הבעלים של רשת 'רמי לוי שיווק השקמה', אשר התייחס לדברים.

"קודם כל אצלנו בסניף, בינתיים המחירים לא עולים", הכריז לוי בפתח השיחה. "אנחנו בדין ודברים עם הספק. מחירי החלב הגולמי עלו ב־25 אחוזים, הוא רוצה לעלות ב־4.7 אחוזים. אנחנו בוחנים כל דבר לגופו, זה לאו דווקא רק תנובה. כל מי שרוצה לעלות מחירים אנחנו לא תמיד מאשרים. בודקים, בוא נראה מה יהיה. המדפים מלאים, המחירים היום לא יעלו, הצרכנים צריכים להבין שבינתיים אנחנו נלחמים".

באשר לתלות בחברת תנובה מעצם היותה ספקית מוצרים רבים, הבהיר: "מה שקורה בתנובה, באמת החלב הגולמי עלה ב־25 אחוזים. פה עכשיו אנחנו צריכים לדבר על הדבר העיקרי - צריכים לייצר תחרות במדינת ישראל, להוריד את כל המכסות, לפתוח את השוק באופן חופשי שאפשר לייבא מוצרי חלב באופן חופשי ואז תהיה פה תחרות והצרכן יחליט מה הוא רוצה לקנות. מבטיח שכשזה יהיה, המחירים יהיו הרבה יותר זולים בעשרות אחוזים. זה מה שצריך לעשות".

"אם רוצים לטפל ביוקר המחיה - שי הרבה דברים אחרים מעבר לזה"

"לאורך כל הדרך הסל שלנו הזול ביותר ובהרבה אחוזים, אנחנו נמשיך לדאוג לצרכנים שלנו. זה מה שאנחנו עושים. אם אנחנו צריכים לספוג אנחנו נספוג כדי לשרת את הצרכן. זה 4.7 אחוזים, זה לא קצת זה נכון, מצד שני באמת - אם אנחנו רוצים לטפל ביוקר המחיה, זה לא יוקר המחיה, יש הרבה דברים אחרים מעבר לזה, הזוגות הצעירים וכל אלה שאין להם ושיש להם פחות משלמים הרבה יותר איפה שלא צריך לשלם", הדגיש.

בהמשך, כאשר נשאל האם נכון להיום הוא אינו מעלה את מחירי תנובה, השיב לוי כי "גם מחר זה לא יעלה". עוד התייחס לדין ודברים עם יוניליוור, אשר גם הם העלו את מחירי המוצרים: "כרגע עוד אין חדש עם יוניליוור, יש חוסר של חלק מהמוצרים. בסוף נגיע להסדר. אנחנו רואים מעבר של לקוחות לקנות מותגים פרטיים או אחרים כי הם מבינים שגם המותגים הפרטיים וגם האחרים לא פחות טובים ולפעמים אפילו יותר טובים. מוצרים שאין על המדף, שחסרים, עלו ב־80־90 אחוזים".

"זה עשה טוב לצרכן, אם אני מוכר את מותג של תלמה או שלי אני מרוויח עליהם אותו דבר פחות או יותר. זה עשה טוב לצרכן כי הוא שילם הרבה פחות במותג הפרטי שלי", סיכם.

עריכה: שני רומנו

22/11/2022

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


רמי לוי
רמי לוי  |  צילום: מרים אלסטר/פלאש90
Paris