לאחר לא מעט התייקרויות במחירי מוצרי צריכה רבים, בהם של מוצרי חברת יוניליוור, בהם גם דגני בוקר, השבוע פורסם כי העלאת מחירים נוספת בפתח של מוצרי חברת תנובה. חרף הבשורה, מספר רשתות שיווק גדולות הודיעו כי לא יאפשרו את ההתייקרות הצפויה. גיא לרר ('הצינור') שוחח עם סיון כהן ב־103fm, הביא פרטים נוספים על המאבק המתמשך ביוקר המחיה, וטען כי יוניליוור נקלעת לקשיים בעקבות חרם רשתות השיווק הגדולות עליה. "יוניליוור פשוט קורסת בישראל, אין מילה אחרת לתאר זאת", אמר.
ומה לגבי הודעת התייקרות מוצרי תנובה ב־4.7 אחוזים? "מה שבעצם הציבור הישראלי נדרש לממן זה את הדיבידנדים של תנובה הסינית", אמר.