איפה הכסף
עם ענת דוידוב

"מה שקרה זה קודם כל בלגנים בהנהלה"

רשת שופרסל חושפת אובדן נתח שוק והפסד של כ־96 מיליון שקלים • אבי זיתן, מומחה לשיווק ואסטרטגיה, אמר: "ראינו כל יומיים עוד סמנכ"ל שעוזב"


ברבעון השלישי, שופרסל עברה להפסד: הרשת חושפת אובדן נתח שוק והפסד של כמעט 100 מיליון שקלים. אבי זיתן, מומחה לשיווק ואסטרטגיה, שוחח עם ענת דוידוב והתייחס לדברים. "שופרסל זה האמזון הישראלי, היא בסך הכול רשת מצליחה", אמר. 

עוד הסביר: "מרבית הדברים בפרמטרים מאוד יפים, רק בשנתיים האחרונות יש פה איזה שינוי. מה שקרה ב־2021 וב־2022 זה קודם כל בלגנים בהנהלה. כל הדבר הזה יצר מורכבות, ראינו כל יומיים עוד סמנכ"ל שעוזב". בהמשך, שיתף מה הוא היה מייעץ לרשת למהלכים הבאים: "החיזוק של המותג הפרטי הוא העונג העיקרי של שופרסל".

באשר להעלאות המחירים של תנובה ומותגים נוספים, השיב: "שורה תחתונה, גם שופרסל תיכנע בסופו של דבר, היתרון שלהם זה שהם יכולים לעשות שריר וכך הם יכולים למשוך כמה חודשים כדי שתוכלי למצוא מותג פרטי שלהם".

28/11/2022

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


שופרסל
שופרסל  |  צילום: אבי דישי/פלאש90
Paris